lördag 3 oktober 2009

Skrattar och ler! Mohahaha...

Idag hade jag tänk åka ner en sväng till IKEA i Helsingborg. Skulle köpa lite ljus, barnstol, filtar och lite annat smått & gott. Men vädret är inte det bästa och jag tycker att det är lite läskigt att köra på motorvägen när det regnar och blåser. Man kan ju knappast köra ner i 80 km/h...NÄ fort ska det gå och då passar det sig inte riktigt idag!
Sååå nu vet jag inte om jag ska mura igen väggen in till data/Perla/TVÄTTHÖGS-rummet, enbart för att slippa se de F¤RBANNADE högarna eller om jag ska elda upp skiten och köpa nytt!? Humm...ja lite nya kläder är ju aldrig fel!
Min värsta mardröm!
Jag kan inte heller gå ut och måla garaget (NÄ, det är inte klart) för det regnar som sagt! Varför inte göra något som man är bra på? Har redan färgat håret, facebookat, badat med Perla...så nu ska jag baka en morotskaka till vinpartajet hos Mia ikväll sen ska jag nog noppa ögonbrynen! Kolla! Har ju fullt upp...Hinner faktiskt inte vika in den där tvätthögen idag heller! Har jag tur så fixar Calle det ikväll, han ska faktisk BARA vara hemma med barnen *SKRATTAR OCH LER ONSKEFULLT*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade