lördag 24 oktober 2009

Sovmorgon....

Idag gick jag upp klockan halv nio! Exemplariskt av Perla & Petter måste jag säga...och skönt! Calle masade sig upp vid halv elva...klart han skulle få sova lite längre med all den öl han hade i kroppen! :)


Perla ligger i hårdträning...
Här ska det tränas nack och -ryggmuskler inför kommande sittposition i matstolen! Hon var ju inte fullt lika överlycklig över träningen! Nää...rent av vansinnig blev hon!

Välförtjänt vila efter träningen...även husets andre små passade på att gotta sig framför kaminen.

Calle och Petter är ute och bygger på garaget. De är så duktiga och det kommer att bli så fint...med det bästa av allt är att allt bråte som förtillfället befinner sig i garderoberna här inne ska flyttas ut till garaget...







♥Mina fina KILLAR♥



Gissa vad jag ska göra idag eller kanske imorgon???
Förvarar tvätten i torkskåpet så jag ska slippa se den...men nu när det inte går att stänga dörren till skåpet så är det kanske dags att ta tag i det! :( Är slut på idéer om hur jag ska lyckas lura Calle till att göra det SÅ jag tar gärna emot förslag på hur jag ska lyckas slippa detta vidriga moment! Det är ju faktiskt HELG!

3 kommentarer:

  1. hej gumman allt bra med dig försökt ringa men men försöker igen pöss på dig kram

    SvaraRadera
  2. Jag stoppar alltid in kläderna när de är tvättade ha en tvättdag och få undan allt på samma dag sedan har du hela veckan o bara njuta o skit i att tvätta.

    SvaraRadera
  3. Mmmm låter ju som en plan! Men....fan va tråkit!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade