torsdag 22 oktober 2009

Skrikande snarr....

F¤N...Varför skulle jag köpa på mig en massa godis på Ge-Kås? De ligger där i skåpen och vrååålar efter miiiig...Så jag har ju varit tvungen att öppna lite förpackningar bara för att smaka lite. Jag äter ju inte godis! Nu när de är öppna så måste jag smaka oftare. Jag som inte äter godis! Smakar jag inte lite då och då så kanske det tar slut. F¤N, jag som inte äter godis...på vardagarna iallafall! Tror det är Calles fel...köpte det till honom! ;) Japp, är det...DET ÄR CALLES FEL!
Myspys..älskar att tända ljus på kvällarna!

Den LååångNosadeSvansViftaren är på bättringsvägen! Efter allergifoder på 800 kronor säcken och 21 dagars antibiotikakur plus specialschampootvätt...Undrar VEM SOM INTE SKULLE MÅTT BRA EFTER DEN BEHANDLINGEN!?

Perla Mys...hon somnade på mitt bröst i soffan!



Inbjudan till Dopet som vi ska ha den 14 November kom idag...de blev superfiina verkligen!

2 kommentarer:

  1. Verkligen supersnyggt kort, väntar på brevbäraren...pappa

    SvaraRadera
  2. Skickade till er idag...hoppas det kommer imorgon! kramilikram!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade