tisdag 6 oktober 2009

IiiiHaaa!!!

Kampen om den förbannade tvätthögen, nu mera BERGET...är avklarat! Calle ska fixa det imorgon!
Skönt...NU kan jag spela FarmVille med gott samvete! Jag gick dock med på att jag inte skulle tvätta nya maskiner förrän de gamla maskinerna var invikta i garderoberna, får väl se om jag håller det där ;)
Ikväll ska jag lägga min plöffsiga kropp i grannen Johannas soffa och kolla på de Desperata Hemmafruarna. Som vi har längtat efter den nya säsongen! Har blivigt lite som en tradition att vara hemma hos varandra och kolla på DH eller Grey´s!
MYSIGT!

2 kommentarer:

  1. det här med husfrid är ett begrepp som man i bland får tampas med och tvätten är en av som som ingår under den kategorin.
    ja jag ska motvilligt ta hand om tvätten då min fru tycker att det är "såååååååå" tråkigt.
    Hmmm vad tycker jag är såååååååå tråkigt .......
    jo det ska hon bli varse...........

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade