tisdag 8 mars 2011

Hallo!

Vilket helt fantastiskt väder det är idag! Man får ju massor av vårkänslor och ÅNGEST för de skitiga fönsterrutorna...OCH bilen...den är också skitig. Nu kommer jag på massor av grejor att ha ångest över och det var ju inte meningen! Ville ju bara säga HALLO till VÅREN:)

Imorse mellan 07.00 och 07.45 var jag ute på promonix med hunden. Hoppas jag kan komma in i de rutinerna igen för det är helt underbart att få STARTA dagen med en rask promenad När jag kom hem från rundan så hade den helt fantastiska C gjort äggröra med skinka och paprika till mig! ♥ Vilken kille jag har!!!
Nu ska jag åter igen ge mig ut i solen för att gå upp och lämna lillpluttan på dagis. Sen ska jag in till sjukhuset på hygienutbildning. I eftermiddag ska jag vila, jobbar inatt.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade