lördag 12 mars 2011

Lite PUNKTER!

  • Sovit gott under dagen idag! 2 nätter till sen är jag lååångledig i 9 dygn. Gillar mitt schema mer och mer faktiskt OCH att jobba natt är mycket bättre än var jag kunde föreställa mig!
  • Var ute på skogspromenad med Lina och hundarna i eftermiddags. Skönt att man kan få se lite grön MARK nu och att all J¤VLA snö har försvunnit!
  • Calle tar JägarExamen i helgen! Roligt för honom faktiskt...Eventuellt så blir det en MatLagningsKurs också FÖR lite krav har jag ju som vanligt OCH det är att han själv får tillaga djuren som han drar hem! Är väl inte mer är rätt?! Vi lever ju inte på Stenåldern längre TROTS att vissa fortfarande tror det...Man JAGA, Kvinna LAGA...NONONO!
  • Och så denna MelodiFestival HETS! Vissa låtar är ju faktiskt helt OK...MEN de är inte Öststats eller -Balkan vänliga och då kan vi helt enkelt glömma en 10 i topp placering i EurovisionsFestivalen!
  • Jordbävningar, Tsunami och Kärnkraftverk...Många tankar går ju så klart till Japan. Man kan knappt tro att det är sant när man tittar på nyheterna därifrån. Hemskt:(
SKOGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade