lördag 19 mars 2011

BB!

Pigg och alert vaknade man vi 07 imorse, eller Perla vaknade då. Hade nog kunnat snoza litet tag till MEN jag kan inte säga något annat än att jag verkligen vaknade utsövd då jag somnade i soffan klockan 22 igår! Helt i sin vanliga ordning en fredagskväll då!
Nu när jag gick upp imorse så tittade jag på reprisen av Big Brother. Jag kan liksom inte låta bli...Det är ju så underhållande! Sen så är det ju en sådan härlig känsla när man verkligen skäms långt in i själen när tittar på dessa människor! Jag kanske är pryd MEN har folk verkligen som helst värdighet kvar? Den ena killen har den största snablen jag sett. MEN den är jävligt skabbig så jag blir bara irriterad när han visar den HELA tiden. Vanessa som är en skit snygg transa envisar med om att visa muttan! JA, det är helt fantastiskt att man kan operera bort snablen och få en MUTTA...MEN överdriv inte!
Sen detta hånglande! Lite lustigt är det ju att det är OK att hångla på vad som helst. Det är ju inte så att de är fast på en öde ö resten av livet UTAN de ska sitta inlåsta som i ett hotell med mat, sprit & cigg i 100 dagar! Mmm fatta vad underhållande det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade