söndag 6 mars 2011

Fika, Kalas & Partaj!

Igår var det en hektisk och social dag...
På förmiddagen så kom Sandra och Amelie på fika besök! <3 MYSIGT! Det skiljer bara en månad på våra GullUngar. Ska verkligen försöka komma ner och hänga med er i Malmö någon dag under våren.


Söta, Kulliga Kompisar:)


På eftermiddagen var jag & Perlis på 2-års kalas hos Linnea! Grattis GullUnge!


Jag & Ida
På kvällen var det Kalajs hos Melle! Tack gummsi! Tog ju inget kort på Vackra Melle och hennes lilla söta mage;) Synd ju...
Det blev 2 goda drinkar på Gastons sen satte jag mig på 24 bussen hem, helt lagom för mig. TantVarning kanske men skönt imorse när man kunde gå upp utan SkalleBank;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade