fredag 4 mars 2011

F.R.I.D.A.Y

Har jobbat i två nätter nu. Gick av imorse och nu är jag ledig i helgen!!! Whiii...Känner mig fortfarande lite mosig MEN det är inget som inte lite kaffe kan ändra på!
Det kommer bli en trevlig helg.
Imorgon blir det 2-års kalas hos Linnea sen FödelsdagsPartaj hos Melle!
Men idag är det fredag= MYS! Ska baka kladdkaka med kiddosarna sen blir det färskpasta med parmaskinka till kvällsmat! Planen är väl sen att tändra kaminen och krypa upp i soffan med C och dricka ett glas vin. En lyxfredag helt enkelt!





Just nu så myser vi! Eller rättare sagt så tittar barnen på tv och jag läser tidningen & dricker kaffe:)





KLICK är min fredagsbibel! Den är ett obligatoriskt inslag på fredagen!
Med KLICK så startar jag helgen helt enkelt:)
TjingTjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade