måndag 14 mars 2011

9

Jaha, då ligger man här i sängen igen! Men nu är det lite speciellt... DOCK inte något mer spännande än att jag har jobbat i helgen och den avslutas med 9 dagars ledighet!!!
Fint det KAN jag tala om! (innerst inne har jag damp i själen, MEN JAG JOBBAR PÅ DET) Ska sysselsätta mig med roliga saker i veckan som att: STÄDA, träna, gå promenader, utflykt till Änglahålan, Desperata HemmaFruar, träffa folk, fika...säkert en massa saker till.
MEN nu, det viktigaste av ALLT: SOVA!
Vilket kanske inte är det lättaste nu när det ska bygga upp ett helt jävla hus på granntomten!
Tjingeling



3 kommentarer:

  1. DH med din favvo-granne hoppas jag ;)

    SvaraRadera
  2. Så klart <3 DH är inte värt att titta på om jag inte gör det med daj!

    SvaraRadera
  3. Gulle dig!!! Pöss från högskolebibblan

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade