torsdag 22 april 2010

Torsdag...

...sitter här i soffan och gottar mig! Det är helt tyst förutom diskmaskinen som går efter förmiddagens "mammafika"! Vilket var riktigt trevligt!
Perla sover och Petter är fortfarande på dagis...Solen skinner! Det är en härlig dag helt enkelt!
Jag verkar ju vara på bättre humör än igår känns det som ;)
Idag ska jag packa inför helgens bravader i Stockholm! Hur ska detta gå...kommer ju glömma hälften!?!? Det är alltid lättare att åka någonstans när Calle följer med FÖR då packar han! Men nu ska han stanna hemma som tur är och jag får helt enkelt göra ett tappert försök till att packa själv! :) Sen ska jag dränka min lånade peruk i balsam och försökar kamma ut tovorna! *TACK JULIA & MELLE FÖR LÅNET* Måste givetvis vara snygg i håret på perukmiddagen på lördagkväll!!!
TJINGELING så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade