torsdag 22 april 2010

PUCKO!

Petter är tannalös och Perla premiär gungar!

Petter har äntligen tappat sina lösa tänder idag! Den första åkte ut i bara farten när han åt ett äpple på dagis. Tyvärr så kom den bort...Han upptäckte inte i tid att den hade lossnat!!! Kanske så svalde han den?! Den andre lirkade vi ut tillsammans och satte i ett glas med vatten till tandfén...Jag var så glad över att jag iallafall hade den andre tanden i tryggt förvar då jag vill spara de små bissingarna! (Sparade t.o.m Petters navelsträng! Fast Calle kom på mig och jag var tvungen att kasta den!!! GROUSE!? Ja jag vet!) Men vad gör inte Calle då! Jo han röjer i köket...
-Var är min tand? frågar Petter. Jag vet inte sa Calle...
-Men den låg ju i ett glas med vatten!
-VA, den har jag hällt ut och stoppat i maskinen!

PUCKO!

Nu har jag ingen tand att spara! :( grrr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade