måndag 19 april 2010

Monday, monday...

...njuter av att vara ledig efter helgens jobbande! Inte för att jag jobbar ihjäl mig på något sätt MEN lediga dagar är ju alltid skönt! (ledig vecka är det som gäller denna veckan förvisso :)
Frulle
Den lilla livsfarliga ungen var på väg att ställa sig upp i sin stol idag när jag fixade en smörgås till henne! Kanske så ska jag börja att annvända bältet? Tror FAKTISKT det! Usch det kunde gått illa och mammas hjärta slutade att slå där för en sekund!

Kolla in "halv 11:an" Mysigt!
Petter har två lösa tänder. De är helt vinga och sneda! Och han visar gärna upp dem! :)
PerlaGRÖN BETE

Perla röjer gärna i lådorna...ALLT ska UT! Mmm...PRECIS ALLT!

Bilen var RIKTIGT smutsig! Ni vet så smutsig att man nästan skäms...Man såg knappt UT:) Och man fick ont i både hjärnan och i ögonen när man tittade på den! Killarna fixade till den...SÅ nu är den fin igen!
Så det var MÅNDAGEN i lite bilder det. Nu blir det nya Wallander, ryggläge med Kärleken i soffan. TJINGELING!

3 kommentarer:

  1. Guuuud va ni e flitiga!!! Biltvätt och madrasspisk och allt möjligt! Kan ni inte komma och smitta mig med energiviruset ;)
    Puss på dig babe

    SvaraRadera
  2. Nopp det är slut nu kan jag lova...Faktiskt pysslat med sådana icke vardagliga saker de sista veckorna...Du vet: städa i krydskåpet, kylen, gaderoberna...MEN man har ju lika mkt kvar!

    SvaraRadera
  3. Du ä dutti päääla tytter ja! å söööt! /Alvin

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade