fredag 16 april 2010

Buzzador

Nu i veckan fick jag ett paket från Buzzador på posten med tandkräm!!! Tandkräm i sig är kanske inte så roligt med det är skoj med paket och alla jag delar ut tandkrämen till blir glada :)

Sensodyne -otroligt bra mot ilningar i tänderna! ;)

När man är en "Buzzador" så får man grejor hemskickat...Det kan vara allt från kattmat, kycklingfärs, barnmat till eltandborstar och röstböcker i mobilen! Man ska då dela ut varorna (om det är möjligt) och prova de själv...sen så skriver man en rapport om VAD man tycker och om HUR andra har uppfattat/tyckt om produkten! Perla ska snart prova barnmat från NaturNes som är på väg hem till oss! Spännande!

Vill ni bli en Buzzador? Skicka mig er mailadressrekommenderar jag er gärna!

Tjingeling och ha en bra dag i SOLEN!



2 kommentarer:

  1. Jag är också buzzador sedan flera år tillbaka:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. JA...har du fått några roliga grejor då? Det är först nu som det händer lite. Var säkert ett år sedan jag fick kycklingfärs!
    Kramilikram!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade