fredag 9 april 2010

Morning, morning...

...ligger kvar i sängen med slapptoppen på magen! ;) Rätt skönt faktiskt...ligger och kollar in lite bloggar, ansiktsboken och aftonbladet! Men snart ska jag väcka töserna som fortfarande sover! Petter han är dessvärre morgonpigg och sitter och myser framför tvn sen kvart över sju! Han tycker att det är DAG när det börjar bli ljust ute! NÄ PETTER det är ju fortfarande mitt i natten unge! :)
Tänkte palla mig upp till ÖppnaFörskolan idag med kidsen innan jag börjar jobba. Är lite mysigt att täffa ÅledsMammorna och dricka lite kaffe!
På tal om KAFFE...ska palla mig och och dricka en kopp nu! Perla har vaknat och står och hänger på sängkanten...så nu har dagen börjat! :)
Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade