onsdag 21 april 2010

Hatar ATT StorHandla!!!

Ja, det är skit tråkigt att HANDLA. (mat alltså, annars gillar jag ju att shoppa!!!) Det är nästan lika vidrigt som om att vika och plocka in tvätten!
Idag var jag redan på dåligt humör när jag gick in på City Gross. Perla var trött och hängde lite tappert i barnstolen på vagnen...efter ett tag så fick jag ta upp henne och ha henne på armen! Phuu...UNGEN kan vara tung!
När jag var klar och började närma mig kassorna så började det både bli riktigt tungt och Perla var dyng trött och lite gnällig. Jag siktade in mig på en kassa som där inte var så lång kö i...BARA några meter ifrån så kom där en gubbj¤vel farande som till varje pris skulle gå före mig i kön! F¤N! Jag hade inte mycket ork kvar till att raca med GUBBJ¤VLEN så han kom ju fram en sekund före mig! Vilken j¤vla typ!
Jag blev helt stum! Vilken dåre! Precis som om han inte såg att jag nästan redan stod i kön med en bäbis gråtande i famnen! Irriterad jag blir! Sen så blir jag sur på mig själv som bara stod där som ett fån utan att säga nått!!! Skulle ju klart hänvisat GUBBF¤N till helvetet eller NÅTT!

1 kommentar:

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade