tisdag 13 april 2010

Ny Heading!

Ändrat min bild! Fin va?! Passade på att greja lite med bloggen nu när lilla hönan vilade lite...Hon är så förkyld! Hon har en ständig 11 under näsan stackarn!
Nu ska jag ta tag i städningen här hemma. Har kommit lite efter då Perla helst har velat att man ska hänga med henne & hennes snor...hennes vakna timmar om dygnet! :)
Calle är iväg på jobbintervju!!! Håller mina tummar & tår för att det ska gå bra! Annars så är allt bra idag...förutom att jag fick ett utbrott när jag såg att mina fina pelagoner hade sovit ute i natt! Grrr...det var ju INTE meningen...de skulle ju bara VårSola lite! FAN! De blev ju helt frostskadade! Sen blev det inte bättre av att vagnen stått ute hela natten med! Den var FULL med dagg när jag skulle ut med den i morse! SKOJ!
Nä, så allt är nog inte bra idag...är nog på kasst humör om jag tänker efter! Blir nog på bättre humör när jag tar tag i min missär! Eller NOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade