torsdag 29 juli 2010

KattKräk!

I natt när jag låg och nannade som BÄST så kom Katten Kevin så kallade SATAN upp i sängen hos mig! Enveten var han men jag hade ingen som helst lust att ligga och kela med honom. JAG SOV JU FÖR GUDS SKULL!!! Så jag slängde ner honom...Vaknade igen senare under natten av att han höll på att stimma i köket så jag gick upp och kastade ut honom! Stängde även altandörren i vårt rum så han inte skulle komma in igen! Allt frid och fröjd JAG SOMNADE OM!
När Calle sen gick upp på i morse så hittade han en vidrig liten mus, DÖD som tur var, på hallgolvet! Urk och BLÄÄ...
Humm...frågan är om den musen var med kattkräket i min säng i natt? Har jag haft den i min säng? Fy F¤N vad Äckligt!
//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade