onsdag 7 juli 2010

Onsdag...

...Idag startade vi dagen med en sovmorgon! Barnen sov till 8:30! 8:30 fatta vilken lyx! Det gillar vi:) Sen var vi på "mammafika" på förmiddagen. Det är fullt ös på våra små och de ligger inte PRECIS stilla där vi lägger dom längre! SKOJ!

Det var ju lite svajigt med vädret idag igen och det blåste lite MEN vi åkte till Furran och badade efter lunchen...och jag glömde att smörja in mig (jag som är det värsta förespråkaren till solskyddsfaktor) Aj, aj, aj brände mig lite:( Blev nog lurad av vädret för det var inte så stekande SOL som det var i förra veckan...

Calle har varit och spelat golf på eftermiddagen...OCH han är taggad till att börja att spela igen! Vi slog lite bollar på baksidan...och njöt av varsen DRINK! DET VAR MUMMA!

KhaluaKaffe och Rom&Cola

Min Kärlek

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade