måndag 2 augusti 2010

Men...

...HALLÅ! Fatta att jag nu är ledig lite efter ha jobbat (nästan) konstant sedan förra fredagen! Var ju bara ledig i torsdags...och kom då från jobbet en bit över 23 på onsdagen så det räknas knappt!!! STRÄNGT!
Nu ligger jag på soffan, dricker kaffe, kollar nyheterna och gottar mig. Petter sover fortfarande och Perla härjar runt. Hon skulle ju så klart vakna lite i sju idag...när man är ledig;) Efter hundpromenaden i regnet har jag nu lyckats se nyheterna HELA fyra gånger...jag kanske ska palla mig härifrån? Det blir lite tjatigt att höra om vad som är den viktigaste valfrågan inför valet i höst? Skolan, arbetslösheten eller vården? Är inte dessa frågor alltid de viktigaste...eller att den fåniga lilla ungen till Bill & Hillary Clinton har gift sig i helgen! Jag kunde verkligen inte bry mig mer! nu ska jag ta tag i mitt liv...Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade