tisdag 27 juli 2010

BRRRRA!

Blir fan irriterad! Har försök att få kontakt med Försäkringskassan under två veckors tid...Först är man i telefonkö ett tag sen när man blir framkopplad så meddelar de en ATT DE INTE HAR NÅGON MÖJLIGHET ATT TA SAMTALET DÅ DE ÄR ÖVERBELASTADE! FAN vad irriterande!
Vill ju bara veta lite angående föräldrardagarna nu när Perla fyllt ETT! Hur svårt kan det vara!?

MEN som av ett under såg jag att att man kunde chatta med någon häxa på fk! Smart! Hade ju varit bra att veta för två veckor sedan DOCK!
Svaret fick jag på en gång då jag ställde den så nu vet jag att jag kan kombinera jobbet och ta ut föräldrardagar samtidigt utan att mista min SGI om det blir sammanlagt 5 dagar i veckan, BRA!
JO, så nu ÄLSKAR jag FÖRSÄKRINGSKASSAN!!! FK is da SHIT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade