söndag 11 juli 2010

Vilken...

...PARTYhelg det har varit!!! Underbart Skoj! TurkGänget på fredagen följt av inflyttningsfest hos Melle igår!

Gårdagens outfit...

Klänningar är inte riktigt min grej MEN denna söta kreation fick jag låna av JOJO! *TACK* JAG BLEV JU SKIT SNYGG JU! Ska nu bara tvätta bort svetten, lite drinkar och rök från den SEN så ska jag lämna tillbaka den :)

JOJO & jag på väg in till stan...Destination MELLE!

Några av de ca 15 stycken glada tjejerna som medverkade på PARTAJJET!
HEHE :)

Efter en TREVLIG förefest hos Melle så begav vi oss in i Halmstad City för att partajja vidare...Vissa blev VÄL bemötta av Farbro Blå när de cyklade halvpackade, utan ljuse och med passagerare på pakethållaren!!! :)

Melle & The Girls TACK för en (SUP)er Trevlig Kväll!

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade