tisdag 20 juli 2010

NO CHEAP SHIT!!!

För några dagar sedan hade jag och Calle en diskussion ELLER rättare sagt så har vi haft den två gånger minst om jag minns rätt...
Jag trodda alla visste detta och att det var en självklarhet. MEN tydligen inte!

Vi skulle titta film och mysa...jag var lite bakis så jag var lite sugen på CHIPS. Och CHIPS är inget jag sätter i mig varje dag så det var lite lyx...Då har Calle köpt Icas egna SKIT CHIPS! Jag vill fan inte ha ICAS SKIT CHIPS när jag ska lyxa! SKA MAN KÖPA SPECIELLT ONYTTIGHETER så ska det vara REAL STUFF! Exempel:
  • CHIPS ska vara tillverkade av Estrella med undantag av Pingels för de är fina med.
  • OSTBÅGAR SKA vara OLWs...ingen tvekan om det!
  • VINGUMMIN kan man absolut inte äta om det inte är Bassett´s egna!
  • SMÅGODIS ska vara av bra tillverkare, vet inte vad de heter...där finns lite olika bra BARA det inte är några NO NAMES!

Så älskling köp inte hem något CHEAP SHIT som är oätligt...TACK!

TJINGELING

3 kommentarer:

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade