måndag 14 september 2009

Garage målning...

Ja, det var det med måleriet! Kom inte så långt med det...men det kommer ju inte springa ifrån mig! Var faktiskt ute och målade lite nu på eftermiddagen men det är tydligen inte bra att måla direkt i solen. MEN jag kan inte vänta till det börjar regna och definitivt inte till det blir frost grader...så jag får vänta in en lagom molnig dag till att fortsätta detta projekt.
(FÖR VÅRT GARAGE HAR BARA EN SIDA...MED KONSTANT SOL!) Nepp jag ska ta tag i det igen imorgon!
Helgen har varit mycket bra med pyssel och mys. Skönt att för en gång skull inte ha en massa grejor inplanerade. Inte för att vi inte gillar att umgås och hitta på saker men ibland är det skönt att bara få ta det lugnt.
Ikväll ska jag gå på min vanliga måndagsaktivitet: Box på TK med Mia! Ska bli skönt att träna idag...och jag är laddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade