fredag 4 februari 2011

Vattkoppor

Då var det Perlas tur att få vattkoppor! OCH hon hanterar det med bravur;) Inte allmänpåverkad för fem öre...NÄ, hon härjar runt som ett skållat troll som vanligt! Dock lite snorig och hostig med MEN det får vi ta. Prickarna då? Jo, de finns där MEN de är inte så extremt många än och hon verkar inte ha ont av de. SKÖNT!!!!!!!

Idag åker nagellacket och ringen av...ska in och jobba lite x-tra ikväll och imorgon. Känns faktiskt bra att få hjälpa till lite då mina PREMIÄR pass förra helgen gick käpp rätt åt
HE&%¤TE!
Mitt schema är ju verkligen kanon och det är skönt med ledigheten samtidigt som jag kan välja själv om jag ska jobba lite x-tra eller inte. Har faktiskt bokat upp mig på några pass på Spenshult med, så det ska bli skoj. Var ju ett tag sedan jag var där nu!
Tackar BÄSTA svärmorför hjälpen med att passa ett prickigt barn!

Nu ska jag och Perla piffa till oss och gå ner till byn och leta upp Linas katt som vi passar! Har inte sett till honom på någon dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade