fredag 25 februari 2011

Nappar!




Perla är en riktig NappTjej! Oftast räcker det inte med att ha en i munnen utan hon måste hålla i några stycken med...Försöker begränsa det till när hon ska sova MEN trycker inte storebror in en napp i munnen på henne så gör hennes pappa det. Hon går även på NappJakt själv och då hittar hon nappar både här och där!
När Petter var liten så tvingade jag honom till att börja ha napp vid 2 års ålder efter jag läst om Objektsrelationsteorin! HerreGud man ska INTE läsa psykologi! Det är fan inte bra för hjärnan! Jag ställde ju diagnoser på ALLA därmed mig själv och mitt stackars barn som inte hade något att snutta med! Därmed skulle han ju bli skadad för livet;) Haha...mm sådan är jag!

TjingTjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade