onsdag 15 december 2010

USCH!!!

Igår när jag var på väg till jobbet så ringde de från Petters fritids Han hade halkat på isen och slagit i sitt huvud!!! AJ!
Petter är en tålig kille och klagar ALDRIG så nu när han väl uttrycket att han inte mådde väl så ringde de efter oss. Stackarn!
Snälla FARMOR åkte och hämtade honom på skolan...TACK! Det var ju meningen att de skulle åka till badhuset och fira Ellis 10 årsdag...Men Petter fick stanna hemma :( Vilket inte var så poppis när Calle och Elli skulle busa där!
Ja, ja så är det ju. Har man fått en lättare hjärnskakning så ska man vila.
Mm...sen den andre lilla ungen då! Jo, hon rasade ner från kundvagnen när vi var och handlade i förmiddags! USCH...FAN dumma mig som inte hade koll! Skulle precis bara ta 2 påsar och lämnade vagnen i ett ögonblick! Då klättrade hon så klart över kanten och rasade ner i golvet med huvudet före!!! Så hemskt! Stackars Perla! ...Å dumma MIG!
FAN! Det får ju bara inte hända!
Som tur gick väl det ok. En bula och lite tårar...Men absolut inte BRA så klart!

Vill vara där för mina kiddos...vill inte att de ska ha ont eller vara ledsna!
Måste vara där och fånga dom när de faller! Måste skydda dom! De är ju mitt allt och mitt allt är jag rädd om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade