torsdag 30 december 2010

ARG!

Var så jäkla irriterad på jobbet idag! FAN! Hade gärna varit ledig lite i mellandagarna MEN det är omöjligt att få semester. Det beviljad inte och flexa...hummm NÄ jävligt sällan! Dock skulle jag skriva upp när jag ville vara ledig! Varför? Jo, för att om, kanske, eventuellt...det skulle gå så skulle man fixa det! Ok!
Kom till jobbet idag och flera har fått semester i veckan! MEN, men jag vill ju också vara ledig!
Hade ju skrivit upp det. Men då går semestrarna före flexen! MEN JAG FICK JU FÖR FAN INTE TA SEMESTER JU! Det är tacken för att man jobbat hela jävla julen OCH tagit ut 0 semesterdagar på dryga året jag har jobbat! Sjukt ju!
Nu räknar jag bara ner...6 pass kvar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade