måndag 20 december 2010

101220

Idag vaknade jag av mig SJÄLV vid halv nio! MEN...lite obehagligt är det ju när inte Perla väcker mig på morgonen, så jag var bara tvungen att att öppna hennes dörr på glänt för att höra hennes andetag.
Sakta öppnade jag dörren och fisen vaknade såklart!
Skönt!
Då behövde jag inte oroa mig för annat;) Mmm...jag vet att jag är tokig. Men det sitter liksom i på något sätt. Samma sak som när de somnade över ett mål mat på natten när man ammade eller när de sov sin första natt igenom, utan att vakna! Man vaknar ju själv i fullständig panik och undrar om allt står rätt till!!!

Jag låter mina barn falla från kundvagnar men de får inte sova?!
Sunt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade