onsdag 11 augusti 2010

PoPBild!

Jag älskar min telefon...tror nog inte att det är någon som har missat det nu...MEN den är så jävla bra! Jag älskar att ta kort och med de olika inställningarna plus Picasa bildredigering så blir det COOLT!
EgoBild ala Andy Warhol...inte sant? Lite POPKONST över den!
Semestern är slut för många nu och vardagen börjar komma krypande...Men hemma hos oss (läs Calle & Kiddos)(jag är en arbetande, familje försörjande kvinna!)...är det semester! Halvt för min del...MEN helt för Calle! Vi har en Turkietresa vi ska överleva sen börjar vardagen för oss med...HÄRLIGT...med resan alltså!
C ligger och andas tungt brevid mig...ska också nanna nu! Tjingeling foks...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade