måndag 30 augusti 2010

Kommer knappt ihåg vad som hände i helgen...! Vi handlade, hade travfest...Lina tippade in ca 6,5 tusen BRA JOBBAT! Nästa gång blir vi svinrika! Sen på söndagen låg jag och slappade framför tvn och tittade på Flash Dance (MOFFADE ÄVEN I MIG OSTBÅGAR!) På det beställde vi pizza!!! Men bra jobbat Jessi...jag ser snart ut som ett levande Metabolt Syndrom! Najs!!!
Så nu är det träning, morgonrundor, bra mat som gäller framöver! Härligt...har faktiskt börjat min sunda inställning...jag menar varför vänta? Tackade faktiskt NEJ till Winerbröd & Kanelsnäckor i dag= *STOLT* :)
Perla har varit på sin första dag på dagis idag, inskolning alltså. Hon drog mig i byxbenet lite i början sen så sprang hon omkring och busade! Duktiga tjejen! Detta kommer hon (& VI; Calle & Jag) fixa galant!
NattiNatti Alles

2 kommentarer:

  1. Kul blogg du har Jessica! Har läst den ett tag!
    Hoppas det går bra för lilltjejen, jag håller min kille hemma ett tag till :)

    Kram från ina

    SvaraRadera
  2. Tack! MysPys med liten bebbe va!? Helt underbart! Söt han är lilla Åke!
    Roligt att du tittar in på bloggen...kollar in din med ;) Duktig du är på inredning!
    Kramilikram på dig!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade