torsdag 17 juni 2010

Var ÄR solen...

Vart tog sol J¤vlen vägen...ska ju bli brun, barnen ska bada och vi vill inte frysa! Har nu tittat på vädret på nyheterna flera gånger: 19 grader och sol! Så fasiken heller. INGEN SOL HÄR SÅ SLUTA JIDDRA!

Igår var jag på Myrorna och inhandla min dress till Det KungligaBröllopet:) Vi ska ha klinikfest på fredag och jag ska ju givetvis vara DROTTNING! Till detta ska jag ha på mig lite blingbling och en snoffsig håruppsättning! Fasar dock inför den tidiga lördagsmorgonen som ska tillbringas i svärföräldrarnas bil på väg upp till Kolmården ;) Väl framme får jag nog lägga in mig så spaet...Dream on, dream on, dream on...

Nu blir det Furran. Tjingeling

1 kommentar:

  1. Det är lovat sol här oxå. Om de med det menar grå himmel, så stämmer det alldeles utmärkt.

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade