tisdag 15 juni 2010

Tisdag...

Idag var vi laddade...det skulle ju bli fint väder! Och det var det MED när jag gick min morgonrunda i morse, solen den sken och fåglarna kvittrade...Framåt halv elva tiden hade vi packat klart våra badkläderna & fika för att åka iväg till Furran...DÅ BÖRJADE DET ATT REGNA! SÅ KLART...
SKOJ:(
Väl framme på badet så var det fint ett tag. Kanske i en timma sen så kom det SVARTA moln på himlen och det började att åska! Barnen fick dra sig uppfrån poolerna..och vi åkte hem.


...sen öppnade himlen sig och REGNET bara öste ner...MEN vi hade det rätt gott i soffan med lite sagoläsning & MYS. Perla sov nästan i tre timmar mitt på dagen så det kan nog hända att vi slumrade till med ;)

Ser ni vår översvämmade pool? Den är SPRICKFÄRDIG!



Lukastyle

Nu på kvällen så tittade jag äntligen på förra veckans Grey`s...så jag hänger med imorgon. Vilket avsnitt! Hur ska det gå?! GUD vad spännande! Förvisso så avslöjades det mesta på fejjan efter avsnittet hade sänts i onsdags och jag pumpade Eva & Jojo på lite info i lördags (Å NÄ man kan ju inte lite på de rappakajorna!!!)...MEN ändå!!! Det var ju så bra...nu längtar jag tills imorgon och säsongs avslutningen...

NattiNatt...

1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk bild på katten! Man får ALLTID ett leende på läpparna när man läser din blogg! Puss och kram - julegran!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade