tisdag 8 juni 2010

Tisdag...

Idag vaknade jag med huvudvärk när jag gick upp för att gå min morgonrunda. JA , jag håller fortfarande på med det. Har kanske legat där i sängen någon gång och TÄNKT att idag ska jag nog sova! MEN då får jag ångest när jag blundar och ser MIG själv BIKININAKEN! NÄ f¤N det är bara att gå upp och gå! Tycker faktiskt att det är riktigt skönt.
På tal om hurtigheter så var jag på PUMP igår...på Nautilus. Jag löste ett årskort där. Efter att ha provat lite olika ställen så kom jag på att det är de gym som passar mig bäst och ligger närmast till och sidan om sjukan. Kändes bra att vara tillbaka i de gamla lokalerna. Det blev ett MAXIkort så nu har jag tre gym att välja på när jag ska träna! Fiffigt va?
Efter morgonrundan och inlämning av P på dagis så har jag fikat med Lina & Jojo (PUSS), hälsat på svärisarna och kollat in deras nya kök som blir hur bra som helst! Handlat: hatar att handla men jag ÄLSKAR självscanningen när man har en Perla med sig in i affären! Om man då inte åker på en kontroll! FÖR då håller jag på att avlida efter att ha packat alla varorna fint i påsarna!!!
Sen så åkte vi till Furran och badade...Eller Petter badade och jag & Perla tittade på!!! Kvällsmat & Bus på studsimattan när vi kom hem sen har jag suttit vid datorn sedan barnen blev nattade!
Det blev en ny Header och en signatur på Bloggen. Tyckte det blev så snitzigt så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade