lördag 5 juni 2010

Somrigt värre:)


Somrig; drink, vaxduk & hoppande barn!

Elli & Petter
Igår inhandlades en ny pool till Kidosarna! Vilken lycka! Hade gärna köpt en stor pool igen som vi hade förut...MEN när Calle sa, efter jag ringt och tjatat femtioelva gånger: VA F¤N jag säger NEJ men du lyssnar inte! Gör vad du VILL...DU lyssnar ändå inte...Humm... så fattade jag vinken! OOoops :) Fick bli liten plaskdamm...(så länge DOCK!)
Klart ungarna ska få en riktig pool;) Nu finns det ju en sådan där klorgrej som sköter sig själv i vattnet...för problemet sist var att vi inte skötte den så bra och vattnet blev grönt!!! Kommer ju inte hända igen med en sådan klorgrej...visst?!

Perla och Pappa Moffar glass!
Idag var Calle på tippen med en massa bråte när jag var och jobbade! Det börjar arta sig ute i VÅR Carport, min fest lokal och Cales verkstad! Nu ska det bara målas, läggas tak, och lite till...så till hösten kanske!
Nu ska hunden rastas sen bli det nog en tupplur på älsklingens arm i soffan till en dålig film.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade