lördag 31 december 2011

MEN JAG ÄR JU FÖR FAN SNART 33!

Det är ju nästan lite spännigt och skrytsamt när 30-35 åringar "skryter" om att de måste visa leg på Systembolaget! Lite åldersnoja säkert. Rättare sagt TantVarning!
MEN jag är inte det minsta skrytsam med att berätta jag också minsann fick visa leg på Systembolaget igår...Inte skrytsam däremot skräckslagen!!! Skräckslagen för att jag inte skulle få med mig mina bubbel flaskor därifrån! Hade ju inte mitt körkort med mig och jag fick stå där och böna å be!
-Jag är ju FÖR FAN SNART 33! Ser ni inte det?!?!?!
-Titta MIN bil står där ute!
Vad det nu har med saken att göra?!

Kassörskan vill inte ge med sig och hennes kollega kände heller inte igen mig! MEN så likt en ängel från ovan kom butiks chefen, tror hon är det OCH intygade att jag handlat där förr! :) Kände mig nästan som en stammis faktiskt;) Bubblet var iaf RÄDDAT!
Skål på er och Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade