fredag 16 december 2011

Jaha...det där med bloggpausen!

Det var så att jag skrev ett långt blogginlägg om min hund Sonnic! Som tyvärr fick avlivas nu i höstas. Inlägget gick först och främst ut på hur oerhört ledsamt det var att behöva tvingas avliva sin hund. Sen för det andre så gick det mycket ilska åt idiot förklara Workingbulls Kennel där han kommer ifrån för deras helt sjuka brist på empati och stöd! Sonnic var den andre (kanske fler, jag vet inte) hunden i den kullen som fått avlivas efter de drabbats av en svår ärftlig hudsjukdom som kan drabba Bullarna.


Sista bilden på Grisen! <3

Men, men mitt vrede mot de idioterna gör ju inte så jag får tillbaka min hund i ett friskt tillstånd! Eller hur?
Jag valde att inte lägga ut det inlägget iallafall...lite fegt kanske MEN jag pallar inte bråka! Och sen så befann jag mig i ett väldigt BITTERT tillstånd och då e jag inte så snäll!
Inlägget har liksom legat i kanalen ut...å tiden har bara gått OCH inget annat har varit så viktigt i jämförelse!
Men nu så sätter jag punkt för den soppan, rycker upp mig och börjar FÖRPESTA mina vänner & familj med mina meningslösa blogginlägg igen! Så det SÅ! Så ligger det till! Pöss Pöss

2 kommentarer:

  1. Kram till dig och hurra för bloggandet igen!

    SvaraRadera
  2. Beklagar :(. Berätta vad som hände. vad för hudsjukdom och har föräldrarna lelle o birgit den med? Är uppfödarna oseriösa? måste veta!!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade