söndag 25 december 2011

JUL

Åååh, ligger i soffan som en späckad FedeGris! Efter den delikata julmaten igår, julmats brunch i förmiddags och sen gotte fika hos J&J så var jag ju tvungen att trycka i mig en 150 grammare från SpånstaGrillen! Ja, hur tänkte jag? "UNDRAR NÄR JAG FÅR MAT NÄSTA GÅNG? SÅ JAG PASSAR PÅ ATT SVULLA NÄR ERBJUDANDE GES?" Korkat! Så nu ligger jag här i en MatKoma med magen långt över resterande delen av kroppen. Skrämmande likt en 6 månaders preggo mage! Bläää....

JulAftons firandet startades på SjukaHuset, medan Kiddosarna och Calle öppnade lite julklappar där hemma och morgonmyste!

Här har vi fina Herman...

Lagom till Kalle joinade jag resten av JulFirarna...OCH hade en toppen mysig kväll.

Kiddosarna!

Elli & Agneta!
Tack för en go JulAftonsKväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade