onsdag 3 november 2010

Tisdag!

Idag har jag varit ledig med Kiddosarna som har höstlov! Men tro inte för all del att de kan sova längre än en sekund över sju för det! Nä, det där med ledighet och sovmorgon är inget de HAJJAR precis!
På förmiddagen var vi på ÖF och julpysslade... Inte en dag för sent ;) Det var faktiskt lite mysigt OCH barnen gjort små hemska alster som man tyvärr måste hänga upp här hemma!

När Calle kom hem från jobbet så åkte jag in för att träna ett spinningpass. När jag väl ställt i cykeln och hoppat på så välkomnade instruktören oss till 75 minuters spinning! What! 75 minuter! Ehhh...nä det var ju inte meningen. Men jag bet ihop och spinnade för glatta livet...i 75 MINUTER! (här somnade jag i soffan, svettig och oduschad!)
Tingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade