måndag 29 november 2010

Mm...efter helgen så blir det måndag...Så är det varje vecka ;) Jag gillar måndagar, måndagar är en bra dag. Liksom lite nystart varje vecka med nya friska TAG!
Helgerna gillar gillar jag med. Helst denna helgen som var nu för då var jag ledig! Julfest med jobbet på fredagen, sovmorgon HELA lördagen, (sov förvisso bara till halv tio MEN sen så fick jag bestämma resten av dagen med, DET kallar vi SOVMORGON! Man gynnas hela dagen!)
Vi var på stan, pysslade här hemma (läs STÄDA till min stora förtjusning och till Calles VREDE!)& drack glögg på kvällen samtidigt som det snöade STORA flingor från himmel=MYSPYS!

Söndag? Tror att jag fortsatte med städningen...lekte med kiddsen i snön och åkte pulka efter DAMP hunden! Var det kanske söndagen det snöade på? Vetifan...det är kallt och snöigt iallafall!

NattiNatti...ps TRÄNAT MRL & SPINNING ikväll, jag är ju grym;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade