lördag 9 oktober 2010

LördagsMys at the Lindebergs...

I kväll var vi på *MYS* hos Eva & Mattias. Vi käkade tacos, jagade barn och gottade oss! TACK hördeNIni :)


Vi spelade spel OCH koncentrationen var på topp när barnen härjade runt oss och skulle slå tärningar, flytta pjäser, hälla ut kaffe och vara JOBBIGA!


Skoj spel...för de som har levt i ca 40 år och längre samt inte haft någon annan hobbys under uppväxten än att glo på TV. SÅ GRATTIS EVA som tog hem första PLATSEN (mohaha)
Jag är ju UNG så jag lyckades ju inte av naturliga skäl dra hem så många poäng!

Imorgon ska jag & Linur till stallet och RIDA! Skoj! Kolla in min nya snygga utrustning:


Hjälm, skor, chaps, byxor och handskar! Var ju bara ett måste nu när man ska börja rida!
TjingTjing!

1 kommentar:

  1. hahhahaa...Master of television har även vi spelat, kan bara HÅLLA MED, jäkla skit spel... samma svar på alla frågor, typ haren, eller kaninmannen och korpen.....eller vad fan det var, har ingen aning om vad de e för serie som gick ( för 40 år sedan)men till sist gissade jag det som svar på alla frågor jag fick....hahaha ( Bör jag tillägga att jag förlorade fett??? ) kram

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade