söndag 3 oktober 2010

Jag ska börja rida!


Troligtvis kommer jag DÖ! :) Eller skita på mig av rädsla eller så kommer det att gå skitbra!
Idag var vi, jag & Lina och hälsade på i det stallet där vi ska börja rida! Spännande! Men som sagt...det var ju ett bra tag sedan man satt på en häst sist. (jag skrev först ut femton-tjugo år sedan i siffror, MEN Gud vad jag kände mig gammal då)
Eller så var det sjukt länge sedan jag red! :)
På tisdag ska vi får vår första lektion sen så ska vi "prova på" under oktobermånad med att rida och sköta om hästarna. Går det bra så blir vi ev bli fodervärdar eller liknande till en Haflinger!
Sjukt skoj!
Tjingeling alles...

1 kommentar:

  1. Så härligt det låter! Jag hade häst när jag var mindre och kan sakna det, särskilt på hösten.... Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade