måndag 31 augusti 2009

Matematik...

...har gått mina 10 000 steg idag men även varit på ett boxpass och tagit i så svetten har lackat! Känner mig väldigt duktig och stolt över mig själv! Men jag får inte ihop mina siffror riktigt! Jag gick upp ca 17-18 kg under graviditeten. 10 kg försvann samtidigt som Perla kom ut...mmm hon var skit tung :) 2 kg har jag gått ner de senaste veckorna...MEN hur fan kan jag då ha ca 15 kg kvar att gå ner? Antingen är min idealvikt lite skev eller så var jag en aningen plöffsig när jag blev gravid!? Ja, ja jag kämpar på iallafall och det känns bra!

Har även varit på en helt meningslös föräldrarträff idag. Gick inte på det när jag fått Petter men tänkte att det kunde varit lite trevligt nu...Men nääää! Är fortfarande lika ointresserad av hur de andre bebbarnas färg på bajset ser ut och vilket blöjmärke de använder! Tackar gudarna för de vänner jag har som förgyller mitt liv...och jag behöver absolut inga fler "mammor"! Puss på er!

3 kommentarer:

  1. håller på dig hjärtat du e super duktig

    SvaraRadera
  2. vad duktig du är vännen, bara kämpa på
    jag hoppas vi träffas snart hälsa din underbara familj

    SvaraRadera
  3. Duktig du är och jag håller med dig med de där mammagrupperna, man undrar lite varför...

    Hur mycket väger din bebis nu,,, och vad kan den och...

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade