torsdag 27 augusti 2009

Go Midda´!

Petter är på dagis för sista gången denna vecka. Han går där bara fem timmar, tre dagar i veckan...Under den tiden hinner jag pyssla lite, vara ute och promenixa och mysa med Perla. Men tiden går snabbt och det är ju inte så att man hinner med några under på den tiden. Men idag har jag faktiskt lyckats med att färga håret, lite av pannan och fläckvis på armarna och axlarna! Det blev en behaglig röd/brun färg...tyckte jag innan. Sen insåg jag att det inte är många i min ålder som färgar håret i denna färg! FAN! Det är faktiskt inte mitt fel, för det var faktiskt så att Calle fick välja den hårfärg till mig som han tyckte var snygg. Oooo ja, det var den första och sista gången han fick göra det!!! Tur att jag är hyffsat snygg och ser väldigt ung ut för min ålder, annars hade jag också fått åka gratis på bussarna i stan. (vilket man får om man är 75+)

2 kommentarer:

  1. då jag tidigare blivit ombed att välja så har det gått bra...... eller så har hon inte kunnat blogga om det bara ;)

    SvaraRadera
  2. haha* Ni är för underbara! Jag har oxå funderat på det där med åldern och färgning av hår ett antal gånger...man måste numera tänka både en och två gånger=) Underbart att du börjat blogga, nu kan man hänga med lite i vardagslivet..kram kram Linn Lau

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade