måndag 22 augusti 2011

Vardag!!!

Så nu var det slut på ledigheten sedan två veckor! SKÖNT! Petter har börjat ettan idag, Elli i 5:an och lilla Perlis är tillbaka på dagis. Jag gillar ju vardagen, rutiner & egentiden...Å det är inte bara helt lugnt och skönt att ha semester/föräldrarledig med kiddosarna i nästan 8 veckor! Nä, det är inte bara smärtfritt :)

MEN så klart så har sommaren varit bra. Rengnig (som vanligt) med bra.


Bra kvällar har varit te x när gräsmattan är klippt och jag och kärleken dricker en öl och beundrar vår utsikt. Jag är mest impad av min gräsmatta dock:) Calle har jobbat på bra med garaget som nu nästan är helt klart. Nu så ska vi snart ta tag i uppfarten och min kommande lavendel häck!



Världens sötaste bäbis har varit på besök!

Lilla STELLA!


En riktig GODING! Hennes föräldrar är inte så pjåkiga heller!

Lina & Pierre har köp en båt! SÅ jag , Lina & Johanna tog oss en tur för en vecka sedan för att fiska och gotta oss lite! Efter mitt tredje kast så blev det lite tungt i spöet och Lina konstaterade att jag satt draget i botten...MEN ICKE! För-UPP -for en gädda på säkert 30 cm! = LYCKA :)


LillTösen växer så det knakar! (missat 2-års kontrollen på BVC, men jag tippar på att hon närmar sig 90 cm. Hon kommer ju fortfarande in gratis på Äventyrslandet!)
Hon pladdrar på för fullt OCH nu märker man tydligt hur hon utvecklats nu när hon är tillbaka på dagis, där hon inte längre är en av småttingarn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade