måndag 1 augusti 2011

Ångest!

Ligger här i ett asvarmt sovrum och försöker sova för andra gången idag! MEN det går inte! Har inte ro till att ligga inne och ladda inför nattjobb NÄR solen skiner...och så kommer jag på tusen andra roliga grejer att göra ÄN att ligga här utan att va trött och svettas! Calle påminde mig om att jag faktiskt varit ledig i 7 veckor och att det inte allas var synd om mig som ska jobba! VA! IDIOT! Klart det är synd om mig!
Så nu ligger jag här och har ångest över att JAG måste sova för att få en bra jobbenatt.
Hade tillochmed varit roligare att klippa gräset, städa eller faktiskt vikt in tvätt än att ligga här och försöka sova! Bara så ni vet så är det synd om mig! Go Natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade