onsdag 27 april 2011

Jaha...

då har man både joggat (läs INTERVALLAT: jogga, gå, jogga, gå...) och varit på 90 minuters spinning/pump i veckan! Tycker att det har varit en bra start på veckan.
Jobbar två nätter nu...MEN det kanske blir ett träningspass under helgen med! Hurtigt värre! Tänkte tillochmed göra bort mig inför byn och anmäla mig till Zumban uppe i skolans gymnastiksal 7 tisdagskvällar framöver. Har totalt 0(noll) känsla för koordination MEN jag har övat lite hemma...en gång...KANSKE ska jag öva lite till:) GUD, det kommer säkert bli pinsamt det här men det bjuder jag på!

3 kommentarer:

  1. Snart kommer ett rumpa, mage, lår pass på Actic. Ellas kompis Stellas mamma, som har boxpass där, ska ha det. Jag kan tänka mig/behöver gå på det. Hon kommer på lördag. Inget flås tydligen;-D

    SvaraRadera
  2. MRL: mage, rumpa, lår... Har jag gått på. E ett skitbra pass!

    SvaraRadera
  3. Aha, då är det bara det att hon ska börja ha det också. Kanske ett pass jag klarar av;-D

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade