lördag 30 april 2011

Igår och idag...

Grillade med de bästaste grannarna igår. Varför tog jag inga bilder? Kan vara så att jag var lite sleten efter 2 x-tra pass på jobbet. Men jag kan berätta att vi nu äntligen efter många års grillande äntligen har fått till det! HUR? Jo, jag säger bara att Weber kolgrill is da SHIT! Innan så blev det bränt, segt eller torrt. Men nu...riktigt bra faktiskt! Det blev kotletter, grillad aubergine & sparris med potatis/morots/paprika/lök grej i ungen med bea! LOVELY!





Idag var jag och Johanna ute på en 7,2 km power walk! Vi är duktiga vi:)
Nu ska jag bada med lillfisen, Petter & Elli är på kalas sen blir det Valborgsfirande hos Lindebergs!

TjingTjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade