onsdag 16 maj 2012

AF

Idag har jag tagit tag i de papper som ska fixas till så jag får en norsk sjuksköterskelegitimation. I detta så ingick det att jag skulle få mitt examensbevis och min legitimation från socialstyrelsen vidimerade.
...detta kunde man göra på Arbetsförmedling så jag knallade ditt för att få mina kopior signerade.
MEN herregud vad e det för folk som jobbar där! Blir fan sur! När jag kom dit så satt där en kille och en tjej och väntade...å inte två utan sex personal lallade omkring, kollade på sina datorer och tjitttjattade med varandra! HALLO! Konstig jävla attityd hade de också!
-Hej! Vad kan jag HJÄLP dig med? En inskrivning eller, SUCK!

Efter 20 minuter när jag ställt mig upp och visat med HELA kroppen hur hjälpt jag ville bli så fick jag mina papper påskrivna!

NU e det ju tur att man inte behöver hänga där för det var ju inte så upplyftande! Skänker en tanke de stackarna som måste.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade