lördag 10 mars 2012

HELG!

Min efterlängtade sovmorgon började med att Perla vaknade klockan 7:00 sen så var man ju VAKEN efter att hon legat och pladdrat i sängen ett tag...typiskt!
Fast jag var ändå hyffsat pigg trots att jag vinade med ett gott Åledsgäng igår:)






Idag har jag "väckt" mina pelargoner! Ska bli spännande att se hur de artar sig i år! Tog några sticklingar av de rosa pelargonerna och tryckte ner i jorden med och satt de i ett litet minidrivhus jag gick av Calle idag. Känns lite vårigt att pyssla med blommorna:)


Blev lite penseer på framsidan med.
Nu ska det fortsättande med lite pyssel här hemma för att sedan ha en lugn skön kväll hemma med La Familja <3

Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade